Friday, July 25, 2008

MULA2 MMG EXITED...

Akum all....aku pagi ni cam terawal ngadap pc la plak...eheheheh...biasala, terexited lebih plak...testing amik masa lama gak ooo...katogeri sampai puas ati aaa...hubby aku baru jer kuar carik nafkah...sobsob...sadis...ari2 ditinggalkan jam 8pg to 6.30pm.lama kan? ikutkan ati, aku nak jer dia jadik suri rumah cam aku...best...leh lepak2 sambil tngok mexico everyday...hikhik....tapi pikir2 balik, takkan asyik nak abiskan harta mak bapak jer....hikhik...memandangkan anak dah nak masuk 3,aku bagila chan dia kojer. kiranya keje dia ilex gak....jadik tukang jaga2 jer...goverment servnt mmg camtu....silap ari bulan, tengah bediri kat dalam ofis pun sempat lagi tetido...hehe...tragis kan laki aku...tu la kelebihan dia, aku mmg suka dapat kawin ngan orang yang lain pada lain ni...hikhik....marah jangan tak marah cik ramli...ok lah...testing kali ke2 aku dah nak berakhir....see yaaa....

1 comment:

Emi Farez said...

Bagus no.. rajin aku dah letak link ko kat aku.. hehe..