Tuesday, December 2, 2008

ALAHAI ANAK-ANAKKU

mmm...mlm ni aku cam tak nak tdo...cam nak stay jer sampai pagi...ntahla...tetiba rasa cam nak tilik jer muka anak2 yang ngah syok tdo sampai puas...alkisah aku dah jadi umi pada 2 puteri n 1 puteri.cpt sgt masa belalu....aku stil rindukan zaman blajar n muda2 dulu...heeheheh...skang pun tak la tua lagi;P... cam best sangat...skang zaman ngan anak2 lain nikmatnya....aku bingung kalau budak2 takder depan mata...rasa cam tak leh lekang mata walupun sesaat...pdahal aku ni bukan jenis suka manjakan anak2...garang ble tahan...heheheeh...mana tak nya, hero aku asyik masuk kandang tinju jer...poning den....tapi cukup terhibur...mmg hobi aku n cite2 aku dari dulu nak hepikan n puaskan zaman kanak2 anak2 aku....diaorang akan sentiasa aku hiburkan ngan mcm2 cara n kalau korang nak tau, akulah orang yang selalu sangat kena jadi badut tuk pastikan diaorang sentiasa hepi...ehheheh...alahi anak anakku....umi caaayang alwee, ahmad n my sweetie pie alya;) emmmuahhhhsss



ALWEE N AHMAD ALKAFF


ALYA ALKAFF



SMILE:)

4 comments:

Unknown said...

ehhhhh....dah up date le dia punya blog...akak jugak le yg xde blog...
dill...mana gambar hari tu...

CT Umaimah said...

aik dah up plak blog nie... bagus2... pos la gambar kat mekdi aritu... gam k umai yg cun melecun tu....

dillahkaff said...

beresss...akn kutunaikn permintaan korangggg....tunggu aku free.hehe

Anonymous said...

haii... apasal boring lak?kan s'pore tu bandar besar...jalan2 laa.lepas boring tu.gitu la org dah ada tanggung jawab tak leh la nak macam dulu2.....hahaha.taruk la gambar lagi.cute alya